Home / רפואה תזונתית

רפואה תזונתית

רפואה תזונתית בהיבט קליני עם אמיר פרלמן

אמיר פרלמן הנו מומחה לרפואה תזונתית. מהי רפואה תזונתית? הכלה למעשה זוהי גישה בה אנו מתאימים את תזונת האדם בכדי שתתמוך באופן אופטימלי באתגר הבריאותי איתו הוא מתמודד. לשם דוגמה אדם הסובל מדלקות מפרקים יעשה בחוכמה עם כחלק מהאסטרטגיה הטיפולית ימנע ממזונות מעודדי דלקת. יעדיף בתזונתו מזונות אנטי דלקטיים כגון מזונות עשירים באומגה 3, יצרוך צמחי מרפא ופטריות מרפא ומאכל וכדומה. האם כדאי להרבות בסופר פודס? האם נכון להתנזר ממזונות מסויימים כגון מוצרי חלב? על שאלות אלה ועוד רבות אחרות תקבלו תשובות מצפיה בהרצאה בסרטון המוטמע במאמר זה.

רפואה תזונתי לאכול בכדי להבריא

איזה סוג תזונה הכי טובה עבורי?

טרנדים של תזונה באים והולכים, החל בטבעונות גמורה וכלה בתזונת פליאו המנסה לשחזר את תזונת האדם הקדמום שחי בטבע. על השאלה מהי התזונה הכי טובה, או מה הכי נכון לבחור כאסטרטגיה טיפולית אי אפשר באמת להשיב במילה אחת או אפילו במשפט בודד. מדוע? מפני שהחלק הכי משמעותי במשוואה ממנה נגזרת בריאותו של האדם היא האדם עצמו. גילו, אורח חייו ורמת הפעילות, התורשה והגנטיקה, היסטוריה רפואית ועוד. כל אלה משתנים מאדם לאדם וחובה להביא בחשבון את כל הגורמים המשתנים אם ברצוננו לראות תוצאות בקליניקה.

בכדי לתת לכם הצצה מעמיקה לעולם של רפואה תזונתית בהיבט קליני נצרף כאן וידאו להרצאה המלאה על רפואה תזונתית שאמיר העביר לסטודנטיות לנטורופטיה של מכללת מעיינות בה אמיר מסביר כיצד להפעיל שיקול דעת. מהם כללי האצבע שינחו את המטפל בעבודתו בקליניקה. תגלו שלמעשה לכל סוג תזונה שפוי שמתבסס על מדע והיגיון בריא יש מקום בקליניקה לרפואה תזונתית. מטפל נבון ילמד את האדם, אתגרי הבריאות איתם הו מתמודד, אורח החיים אותו הוא מנהל ובמקרים מסויימים המסלולים המתבוליים המניעים את המחלה עצמה. כל זאת על מנת לתת מענה נכון ולבנות תפריט מותאם אישית.

 

 

הרצאה על רפואה תזונתית לתלמידי מכללת מעיינות עם אמיר פרלמן שהועברה בזום

לצפיה בסרוטוני העשרה וקריאה של מאמרים תוכלו לבקר באתר הרשמי של אי בי אר צמחי מרפא. צוות המומחים מהקליניקה הכולל רפאה, הרבליסטים, נטורופת ומומחים בריפוי ושיקום בתנועה מעלה חומרים חדשים מידי שבוע. www.perelmantrade.com