Home / כללי / ראיון עם אמיר פרלמן לאתר איטוול – שילוב מנצח

ראיון עם אמיר פרלמן לאתר איטוול – שילוב מנצח

Rate this post

אמיר פרלמן מטפל עם ניסיון רב בקליניקה, מומחה לרפואה בדרך הטבע, תזונה, צמחי ופטריות מרפא התראיין לאתר איטוול דווקא תחת הכובע של הייטק רפואי. חברת בודי בלנסר פרו אותה פרלמן ייסד בשנת 2017 הוציאה לשוק המטפלים והרוקחים בישראל כלי יחודי, הדרג בלנסר.

אמיר פרלמן מנכ״ל ומייסד בודי בלנסר פרו ופורמולטור ראשי של אי בי אר צמחי מרפא
אמיר פרלמן מטפל ותיק ומייסד בודי בלנסר פרו מעביר השתלמות מקצועית  למטפלים  מתחום הרפואה המשלימה. הכרות עם כלים טכנולוגים מתקדמים בקליניקה של המאה ה 21 .

אז מה בדיוק הדרג בלנסר עושה? כלי זה מאשפר בדיקה של קונטרה ינדיקציות בין תרופות ותוספי תזונה. כיום כאשר כל בית מרקחת נראה גם כמו חנות טבע עם אגף תוספי תזונה נרחב, כל קופ״ח מתפארת במחלקה של רפואה משלימה הנושא חשוב מתמיד. 

דבר נוסף שהדרג בלנסר נותן למטפל העוסק בתזונה, מנגיש מידע על חסרים תזונתיים הנגרמים עקב טיפול תרופתי ממושך. מטפל יכול בדרך זו להמליץ על תזונה בכדי להחזיר לגופנו חסרים. או לחילופין לתת המלצה על תוספי תזונה. 

אנחנו מאמינים כי שילוב המיטב משני העולמות רפואה משלימה ורפואה אינטגרטיבית היא הדרך הנכונה. בדרך זו נוכל לתת מענה לרבים המתמודדים עם אתגרי בריאות המחייבים טיפול תרופתי. את כל הפרטים תמצאו בכתבה המלאה: אמיר פרלמן על הדרך לשלב רפואה מערבית לצד רפואה מסורתית 

אחד הדברים החשובים ביותר עבור מי שרוצה לשמור על בריאות , היא להקפיד על ראיה שלמה של כל מכלולי הטיפול, מעבר לאמירה ההוליסטיט אותה אנו רגילים לשמוע מפיהם של מטפלים מעולם הרפואה המשלימה. חשוב כיום להכיר את העובדות. רוב הציבור צורך תוספי תזונה במקביל לטיפול תרופתי! עובדה זו עולה מסקרים רבים בארה״ב ובאירופה ונכון להניח שבישראל המצב אינו שונה.

בעוד שחשוב להיות מודע לסכנה שבהתנגשות בין תוספים לתרופות. חשוב לדעת כי שילוב נכון מאפשר למטפל להשלים את החבילה. לתת השלמה של חסרים בכדי למנוע תופעות שניוניות. כיום אנו פועלים להנגיש מידע בקליניקה המאפשר טיפול אישי איכותי מתמיד.

מדוע זה חשוב למטפלים מתחום הרפואה המשלימה ?

אמיר פרלמן מטפל בכיר שבעברו עבד בקליניקה במשרה מלאה, כיום הנו חלק מהצוות המקצועי במרכז אלון, קליניקה לרפואה אינטגרטיבית בפרדס חנה לצד שותפיו אלון הירשברג מייסד הקליניקה, יונתן קליגר בעל תואר ראשן במדעי התזונה, הרבליסט קליני ונטורופת בכיר, וללה טארגו נטורופתית ומנהלת שירות הלקוחות באי בי אר צמחי מרפא. 

אצלנו בקליניקה בפרדס חנה של אי בי אר מרכז אלון, אנו רואים יום יום את העדר התודעה לאינטראקציות בין צמחי מרפא, תוספי תזונה ותרופות גם בקרב לקוחות פרטיים ולצערי במקרים רבים גם בקרב מטפלים מעולם הרפואה המסורתית.

הדרג בלנסר מאפשר בלחיצת כפתור הנגשת כל המידע הדרוש בכדי לצרוך תוספי תזונה כהשלמה ותמיכה לטיפול התרופתי. הרעיון הוא לראות את הבריאות בראיה רחבה בה הרפואה המערבית והרפואה המסורתית אינן אלא שתי דרכים הפועלות בסינרגיה לאותה מטרה, בריאות המטופל.

חברת בודי בלנסר מפתחת כלים מתקדמים המסייעים לעוסקים בבריאות לקחת החלטה מושכלת, בזמן אמת כאשר המטופל יושב מולך. כל מטפל רוצה לעבוד בבטחה ובאחריות ולתת שרות ומענה איכותיים. כלים מתקדמים בקליניקה של המאה העשרים מאפשרים כיום בדיוק את זה יותר מתמיד.

About amirwp2

Check Also

קליניקה לרפואה סינית בפרדס חנה

אי בי אר צמחי מרפא ומרכז אלון מקיימים קליניקה לרפואה אינטגרטיבית בפרדס חנה תמצאו שני …