Home / צמחי מרפא לגלות עולם מופלא של בריאות

צמחי מרפא לגלות עולם מופלא של בריאות

צמחי מרפא היו מאז ומעולם ארון התרופות של הטבע כמו שכתוב ביחזקל והיו פריו למאכל ועלהו לתרופה. צמחי מרפא מהווים חלק מהרפואה המסורתית בכל תרבות. בין עם אצל גדולי רופאי יוון העתיקה היפוקרטס וגלינוס, הרמב״ם שמציין בספר התחבולות ובפרקי משה ברפואה רבים מהצמחים שהיו בשימוש אצלו או ברפואה הסינית המסורתית וההודית שתי הפרקטיקות הרפואיות העתיקות והמופלאות ביותר מהמזרח. צמחי מרפא היו ועודם כלי עוצמתי להשבת הבריאות. במאמר זה נרכז עבורכם כמה צמחים המשמשים לטיפול בדרך טבעית בבעיות בריאות שכיחות ולמי שמעוניין להרחיב את ידיעותיו על הנושא להלן לינק למאמר נרחב של יונתן קליגר מצוות המחקר ופיתוח באי בי אר צמח מרפא.

 

צמחי מרפא בגיל המעבר לתמיכה עוצמתית

צמחי מרפא ארון התרופות של הטבע
אי בי אר צמחי מרפא מייצרת פורמולות יחודיות לטיפול בדרך טבעית במגוון אתגרי בריאות את צוות המחקר ופיתוח מוביל אמיר פרלמן מייסד אי בי אר ולצידו יונתן קליגר הרבליסט קליני ואלון הירשברג המתמחה ברפואה סינית.

בקליניקה במרכז אלון לרפואה אינטגרטיבית המתמחה בטיפול בבעיות אמצע החיים, במקרים רבים אנו נדרשים לתמוך בגברים ונשים החווים שינויים עקב ירידה ביצור ההורמונלי. הטיפול על פי רוב משלב תזונה מותאמת, הדרכה לאורח חיים בריא והמלצות לפעילות גופנית. אך את הדחיפה הראשונית ותמיכה בראשית התהליך על פי רוב הפורמולות לאיזון הורמונלי מספקות.

להלן לינק לקריאה על צמחי מרפא לטיפול בנשים בגיל המעבר . פורמולות טבעיות מהוות תמיכה לטיפול הורמונלי ובמקרים רבים עשויות לתת מענה מלא בפני עצמן.
שמונה מכל עשר נשים חוות תסמינים כגון ירידה אנרגטית, גלי חום ועוד… ניסיוננו הרב מלמד כי טיםול של כמה חודשים בגיל המנופאוזה עשוי להקל על תסמינים אלה במידה רבה.

להלן לינק לקריאה על הדרך לשמירה על טסטוסטרון ברמות תקינות בכל גיל נושא שעבור גברים רבים מהווה אתגר, שמירה על מסת שריר תקינה, תזונה בריאה ומבריאה, שינה טובה וטיפול תומך בפורמולה של צמחים המכילים פיטואנדרוגנים עשויה לשנות מקצה לקצה את איכות החיים של גברים בגיל חמישים פלוס.

כיום אנו אומרים שגיל חמישים זה האבעים של פעם, אצלנו בקליניקה מאמינים שלחיוניות אנרגטית אין גיל, כל אחד ואחת יכולים להעזר ברפואה המסורתית בכדי להתחדש ולהשיב לעצמכם את הדרייב מיני, את הכושר הגופני ואת תחושת החיוניות בחיי היום יום.