Home / כללי / חוביזה הסופר פוד המקומי

חוביזה הסופר פוד המקומי

Rate this post

אמיר פרלמן מלמד להכין חביתת חוביזה | מתכוני בריאות

מידי חורף אני וילדי נוהגים לצאת לקטוף חוביזות בחורשה ליד הבית, תמיד נעדיף את העלים הרכים והצעירים.
מעלי החוביזה ניתן להכין קציצות ירק, לשלב בסלט או בשייק. אבל הדרך המועדפת לאכול אותם לפחות בביתי זה חביתת חוביזה בשילוב עם בצל, כמהעגבניות שרי וטיפה זעתר טרי. זהו מתכון חורפי מנצח מלא בריאות.

משתפים אתכם בסרטון בו נלמד להכין חביתת חוביזה, בסוף הסרטון תראו מהם כל הערכים התזונתיים שחביתה אחת כזאת יכולה לתרום לגופכם.החוביזה עשירה מאוד בברזל ומלאה כלורופיל בריא, מגנזיום ועוד.
לגמרי נכנסת לקטגוריה של סופר פוד מקומי ואנחנו משתדלים לאכול ממנה כמה פעמים בשבוע כל עוד היא נמצאת בחורשה. הזמן הכי טוב זה באזור ינואר לפני שהחוביזה מוציאה פרי. זהו הרגע בו היא הכי פוטנטית ומלאה כל טוב.

אמיר פרלמן איך מכינים חביתת חוביזה

חביתת חוביזה יכולה לשמש ארוחה חלבונית מעולה לפני יום אימונים, אני אישית נוהג לאכול ארוחה כשעה לפני יום אימונים. תוך כדי האימון אם בכלל אז פרי ובסוף היום ארוחה חלבונית נוספת. הארוחה שבסוף האימון תהיה הגדולה מבין השתיים. כך בזמן המנוחה הגוף יוכל במצב מנוחה לעשות סינטזת חלבון ולבנות שריר ביעילות מירבית. נסו ותהנו !

אמיר פרלמן תזונה לספורטאים
אמיר פרלמן תזונה לספורטאים

מאמרים נוספים ומתכוני בריאות מצוות אי בי אר צמחי מרפא תוכלו למצוא באתר בעמוד מאמרי בריאות

בתפיסה של אמיר פרלמן תזונה לספורטאים לא אמורה לחרוג מקווי התזונה הבריאה באופן כללי. רק ברמת המאקרו יש לעשות התאמה של סך הקלוריות וסך החלבון לפיזיולוגיה של האדם, סך הקלוריות הדרושות לו בהתאם לרמת הפעילות וסוג האימונים וכולי. ולשם כך נכון להשתמש במחשב תזונה שיכול לתת הכוונה מדוייקת ולעזור לכם להגיע לתוצאות המבוקשות.

עבור אלה מכם שרוצים להעלות את קצב האימונים לשגרה יומיומים אינטנסיבית, חשוב גם לצרוך תוספי תזונה תומכים שיאפשרו לכם זמני התאוששות מהירים. מולטי מינרל טוב ופורמולה של נוגדי חמצון איכותית יכולים לעשות עבורכם בדיוק את זה. על תוספי תזונה לספורטאים אני מבטיח לכתוב בקרוב 🙂

About amirwp2

Check Also

קליניקה לרפואה סינית בפרדס חנה

אי בי אר צמחי מרפא ומרכז אלון מקיימים קליניקה לרפואה אינטגרטיבית בפרדס חנה תמצאו שני …