Home / כללי / האם יש טיפול טבעי בגלי חום ?

האם יש טיפול טבעי בגלי חום ?

Rate this post

אמיר פרלמן על טיפול טבעי בגלי חום על פי הרפואה הסינית המסורתית, זהו אחד מתסמיני גיל המעבר השכיחים ביותר שנשים רבות בגיל המעבר סובלות ממנו, הלכה למעשה שמונה מכל עשר נשים סובלות מגלי חום בגיל המעבר והדבר פוגע באיכות חייהן.

במאמר קצר זה נכיר כמה מדרכי הטיפול הטבעי ללא הורמונים. באמצעות צמחי מרפא ודיקור סיני שמנסיון קליני רב הוכחו כטיפול יעיל בקרב 85% מהמטופלות שהתלוננו על תסמין נפוץ זה.

אמיר פרלמן ואלון הירשברג מלמדים מהו טיפול טבעי בגלי חום על פי הרפואה הסינית

אמיר פרלמן מומחה לרפואה סינית אנרגטית ואלון הירשברג מטפל בכיר בדיקור סיני ומנהל מרכז אלון לרפואה אינטגרטיבית מלמדים דרכי טיפול טבעי בגלי חום ומשתפים מנסיונם בקליניקה מהם הכלים לטיפול בתסמינים אלו ברפואה הסינית המסורתית.

לקריאת המאמר המלא לחצו כאן

אם נושא זה ונושאי בריאות נוספים קרובים ללבכם אנא בקרו באתר הרשמי של אי בי אר צמחי מרפא בעמוד המאמרים שם תמצאו מאמרי בריאות של אמיר פרלמן, אלון הירשברג וצוות הנטורופתים והמטפלים איתם אנו עובדים בשיתוף פעולה בנושאים כגון צמחי מרפא, תזונה, מזונות על (סופר-פוד) , איזון הורמונלי בדרכים טבעיות ועוד.

באי בי אר צמחי מרפא אנו מאמינים בשיתוף פעולה ומידע עם צוות מטפלים מובחר בכדי לתת מענה המבוסס על ניסיונם הקליני של מגוון מטפלים מדיציפלינות שונות מעולם הרפואה הטבעית.

עבורנו הבריאות שלכם היא המשימה שלנו. אי בי אר צמחי מרפא – לגייס את מלוא העוצמה של הטבע למען בריאותכם.

 

 

אולי יעניין אותך גם : ארבעה צמחים שכל אשה חייבת להכיר

אולי יעניין אתכם גם : הנחיות לטיפול טבעי בקנדידה 

 

About amirwp2

Check Also

קליניקה לרפואה סינית בפרדס חנה

אי בי אר צמחי מרפא ומרכז אלון מקיימים קליניקה לרפואה אינטגרטיבית בפרדס חנה תמצאו שני …